-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Reklamacje
-
REKLAMACJE
-
W przypadku wystąpienia wady towaru kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- Informujemy i wyłączeniu prawa do rękojmi dla przedsiębiorców . W tym przypadku nie odpowiadamy za wady rzeczy sprzedanej na podstawie kodeksu cywilnego art. 558.
- Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
-
Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny.
-
Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
-
Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad.
-
Żądać usunięcia wady.
-
Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
-
Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres Eledomo Serwis ul. Ostra Góra 1, 32-543 Myślachowice.
-
Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
-
Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
-
Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
- Prosimy o pisemne podanie objawów uszkodzenia , prosimy o wypełnienie formularza serwisowego z zakładki serwis.
- prosimy załączenie kopii/oryginału dowodu zakupu (wraca on z przesyłką do Państwa)
- prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki przed uszkodzeniami w transporcie
- prosimy wydrukowanie i wypełnienie wszystkich pozycji z poniższego formularza oraz załączenie go do wysyłki :
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
-
W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
-
Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić za. wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
-
Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
-
Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
-
Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.d.
-